سریال انیمیشن «فوتسالیست ها» با گویندگی ۲۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

فوتبالیست ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی صداوسیما، این سریال در گونه انیمیشن، ورزشی ساخت ژاپن در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال مهسا عرفانی و صدابردار آن سهیل عابدی است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، زهره اسدی، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، شهریار ربانی، حسین سرآبادانی، علیرضا شایگان، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، امیربهرام کاویانپور، علی منانی، اردشیر منظم و مهسا عرفانی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در این سریال خواهیم دید: زمانی که‌هارو یاماتو مسابقات قهرمانی جام‌جهانی زیر ۱۸ سال را تماشا می‌کند، تحت تاثیر بازی یک بازیکن ژاپنی به نام توکیناری تنوجی قرار می‌گیرد. حال هارو یاماتو تصمیم می‌گیرد با هدف تبدیل شدن به یک بازیکن قدرتمند مانند تنوجی، به تیم فوتسال دبیرستان کویو بپیوندد. در آنجا او دوستان جدیدی پیدا کرده که با هم با رقبای خود روبرو می‌شوند.

این سریال هم در ارتباط با ورزش پرطرفدار فوتبال است و به این لحاظ می تواند برای مخاطبان جذابیت خاصی داشته باشد اما در عین حال شخصیت های نوجوان این اثر هر کدام یک معضل و داستانی دارند که با کمک همدیگر آن را برطرف می‌کنند تا بتوانند یک کار تیمی جذاب و حرفه ای انجام دهند و پس از تلاش های فراوان و قهر و آشتی‌ها رفاقت ناگسستنی بین آنها شکل می‌گیرد و به این لحاظ برنامه درس های ارزشمندی نیز برای مخاطب نوجوان دارد.

شبکه‌ی امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

کد خبر 872265
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha